Du använder hemsidan eller ringer oss för att göra en intresseanmälan på vad du söker. Vi svarar med vad som finns tillgängligt och vad månadshyran är för det objektet. Finns inte det du söker ger vi förslag på något alternativ eller ett datum när första objekt blir ledigt.
Är du osäker på vad du behöver för utrymme eller bara är allmänt nyfiken så får du mer än gärna boka ett besök där vi visar dig de olika tillgängliga alternativen.
Är vårt förslag intressant behöver vi ditt namn, personnummer, telefonnummer, adress och email för att kunna göra ett avtalsförslag som vi skickar till dig med email.
När du godkänt avtalet hör vi av oss när det närmar sig startdatum med ett välkomstmail och information vart du hämtar ut nycklar.
Samtidigt har vi lagt in det mobilnummer du önskar använda som ”nyckel” till grinden för att komma in på området. Du kommer också att få reda på vilket nummer du ska ringa för att öppna grinden. På så sätt styr du själv när du kommer och går.
När det är dags för dig att avsluta ditt hyresavtal med oss vill vi ha en uppsägning med email eller post. Detta för att undvika missförstånd per telefon. Avtalet upphör vid det månadsskifte som inträffar närmast efter uppsägningstiden på tre månader. Alltså säger du upp ditt avtal 5 juli så flyttar du ut den siste oktober.
Senast utflyttningsdagen ska ditt utrymme vara återställt som det var vid inflyttning och sedan lämnar du in nycklarna. Därefter tar vi port ditt mobilnummer som ”nyckel” till grinden och tackar för din tid som kund och önskar dig välkommen åter.